rätt och fel

Ibland gör man rätt ibland gör man fel - Marcus Krunegård

Det var den jag letade efter. Ibland vill jag bara sova och andas. Ett val man får leva med.

T har kommit hem. Paketet med mina överdragsbyxor som jag ska ha på VFU:n i vinter har kommit. Han hade med sig det hem, för han beställde en jaktjacka samtidigt. Nästa vecka är det ju älgjakt. Så flourocerande är kung, men man kan ju ifrågasätta hur mycket koll de har om de skjuter t.ex. en häst med ryttare eller jaktkompisen. Kanske skulle vara idé att skaffa glasögon och sluta jaga då. Jomen flourocerande ett tag framöver för säkerhets skull. Iaf nästa vecka och hösten framåt..

Just nu har jag favoritgenomgång bildmässigt. Laddar över alla favoriter från kameran till en extra backup-hårddisk. Jag dör nog om bilderna försvinner. Eller kanske inte, men nästan.

Det blir mycket text, men jag gillar att skriva.
Bilder blir det ju några också, så ni får stå ut.



En av mina favoritbilder, tagen första våren på gården.
Jag odlar sten och bänken samt väggen behöver en omgång färg.
men det är kärlek.

Glaset med vin är inom räckhåll, men badkaret är inte fyllt. Det finns andra saker som också måste få tid.

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0