uttråkad

Nu har jag iaf orkat mig hem. Dock så händer inte mycket just nu.. Men det är lite skönt också med tanke på resterande veckan som kommer gå av bara farten. :P

Just nu är mitt roliga mineralvatten med bubblor samt passionsfrukt. Bra grejer!

Update om resterande veckan:
Imorgon ska jag jobba och på eftermiddag har jag fotosession bokad!
Fredag blir det mer jobb och eventuellt lite knasiga upptåg på kvällen.
Helgen ska spenderas med de bästa systrarna: Sara & Sanna, på vatten! <3 Längtar!

I övrigt är det lugnt. Nästa vecka är det ju älgjakt så T går omkring och puffar ur sig förhoppningar, men just nu är han ju på jobbet så då är det lugnt. haha inte för att det brukar vara galet stressigt när han är här.. men äh, ni förstår nog hur jag menar.

Jo, jag ska ladda in bilderna från gårdagens fotografering på datorn idag tänkte jag. Är lycklig över att internetuppkopplingen valde att fungera också! :)

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0