25 september

Jag sitter i köket. Har precis ätit frukost och startat en tvättmaskin. Snart är även denna månad, september, slut. Då är det ju inte många veckor till vinter. Det känns mindre roligt.

Ikväll är det tupperwere-party hos Åsa. Vi startar kl. 19, så om Lill-Ida känner att hon har tid så kom upp hit för all del! Jag har massor med chokladmousse som behöver ätas upp! ;)

T är och skjuter
med sitt jaktlag. Precis som förra söndagen, men på ett annat ställe. Han kunde inte säga när han skulle komma hem, så jag gissar på att jag är själv mest hela dagen...

Nästa vecka är det fullt ös med föreläsningar, seminarier, provtagning och ev. biobesök. Men allt det får tiden utvisa. Idag är det söndag och jag ska dekorera bordet som står i källaren (som snart har stått där i väntan på tid i en månad). Det ska göras rent åt hönsen och lite annat smått och gott ska avverkas. Jag funderar på att gå igenom min garderob och rensa. Kasta och ge bort. Se om det är någonting jag borde köpa illa kvickt? och komplettera. Vinterjacka står ju överst på den listan just nu.

Igår var det lugnt här hemma bara. Vi åt middag och tittade på film hela kvällen. Jag var sjukt seg, annars hade det nog blivit mer party. Man kan ju inte vara på topp jämt!

Saknar min fina Frida! <3

Over And Out.


Pallen, jag tror den är klar nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0