30-års thaifest med maskeradtema(?)

Titeln säger nästan allt! :P

Efter Jälladagen igår så kom vi hem, galet trötta, stupade i varsin soffa och somnade på sekunden fast klockan var typ 16. Inte så bra kanske... Vaknade lite senare iaf för vi skulle ju på 30-års fest! :) Tanken var att man skulle vara utklädd, så jag hade plockat ihop lite smått och gott från garderoben - vit klänning, vita skor, ett par änglavingar... osv. (T hjälpte mig dessutom i fredags att färga håret blont)

Klädde om, sminkade mig, fixade håret i en rasande fart - färdig!

T säger att han vill fotografera, men batteriet i kameran är slut! (därav får ni inte se några bilder...) Iaf så struntsamma tänkte jag. Börjar ta på mig skorna.. och då släpper dragkedjan i klänningen. Helt kaputt. Hur gör man nu? Som tur var så var vi ju fortfarande hemma... Så då var det bara att gå på jakt efter något nytt i garderoben... Det blev en rosa Sisters-klänning. Galet fin och fungerar alltid! <3

Åkte till kalaset, åt god thaimat, dansade och träffade folk! :)

Vi åkte hem ganska tidigt, strax innnan tolv-slaget. Lämnade av lite blommor hos grannen, sedan åkte vi hem och hoppade i sängen. Det tog nog inte många minuter innan vi båda sov.

Vaknade för snart 1,5timme sedan av att älskade Frida ringde! <3
Du får ringa och väcka mig any time babe! <3

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0