bada <3

Jag har precis kommit upp ur källaren efter ett långt härligt bad i Fridas stora badkar (typ dubbelt så stort som mitt hemma!). <3 Sitter i detta nu och klurar ut mer substans till mitt pm och dricker upp Tobbes ProViva( inte min T, utan Tobbe som bor med Frida och Hugo). Fast vem vill ha bakterier i magen? Jaja, det funkar.

Jag har fortfarande inte bestämt om jag ska stanna imorgon också. Vore jättemysigt men samtidigt så finns det så mycket hemma som ska göras också... Återstår att se vad som händer.

PM pyssel nudå..

"Avsaknaden av kamrater har även för yngre barn en stor konsekvens, det är en problematik som kan följa med högre upp i åldern och åstadkomma social missanpassning för individen (Atterström & Persson, 2000)."

Formulering? Mjo, det funkar nog.. Sedan finns det en miljon, eller ja snarare tio källor till och 2 A4a ytterligare som ska fyllas med text. Och ja jag vet att jag skriver om att skriva rätt mycket. Men faktum är att jag tänker lättare när jag skriver, oavsätt vad jag skriver, så därför är en blogg att ösa ur sig massa ordbajs i. :)

Nu gick Frida och Troya ut för promenad och inhandling av lunch. Frida pratade något om skaldjurssoppa! Love it! <3 Skaldjur alltså! Men Frida också! och Troya såklart!! ;) Hon tar hand om mig och skämmer bort mig så jag kommer aldrig kunna åka hem!

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0