bloggdax

Nu tyckte min dator tydligen att jag skulle blogga. För utan att jag ens tänkt det så ploppar plötsligt bloggen upp, dessutom med ett tomt "nytt inlägg". hrmm.. antingen så finns det a mind in the machine, eller så är det bara ett konstigt sammanträffande(?).

Iaf så har jag inte kommit så mycket längre sedan sist. Bara detta:
* Satt batteriet till kameran på laddning eftersom det var helt tomt.
* Satt igång en tvättmaskin.
* Spanat lite på vinterjacka på nätet
* Diskuterat läroplanshänvisningar med Sara på facebook.

hrmm.. kanske ska sluta lata mig och ta tag i något nu. För blir jag klar innan T kommer hem så kan jag gå ner i källaren och detaljmåla bordet + pallen! Och det vill jag ju hinna med idag också! :)

Imorgon väntar intro för nästa område under kursen; Identitetsformering.

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0