dåligt väder

Nu har jag o T ätit lunch. Ute är det fortfarande regnigt och tråkigt. Kanske vore en idé med en charter till något varmt land?! Syster A, I still waiting for youre call!

Anyway, har jag lite saker att ta tag i som bekant. Vilken tur att man har en blogg att förspilla tid på istället! Tänkte dock ta tag i jack-kapp-letandet nu iaf. Jag vill inte frysa när kylan drar in över vårt lilla avlånga land. Har ni tips så dela gärna med er! Jag vill ha en lite längre kappa helst, svart eller grå..

T är förskyld och gick precis upp för att ta ett varmt bad. Jag har, som den snälla människa jag är, gått med på att laga kycklingsoppa till honom ikväll. :)

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0