finfredag med lite av varje

Jag har precis vinkat av T som den söta (deltids-)hemmafru jag är. Ikväll kommer pinglorna och jag längtar verkligen!! <3 Men först måste jag styra upp i köket. Torka bord och bänkytor och dammsuga och sätta nya fräscha blommor på bordet.

Den svenska björnstammen dunkar i stereoanläggningen. Jag försöker välja om jag ska göra chokladkaka eller chokladmousse? Tror på det senare, typ vit och mörk! Så kan man få lite av varje! (mamma kommmer garantera skratta när hon läser detta) haha :P

Jag har nog inte tokmycket tid att blogga idag/ikväll, men jag ska försöka hinna så ni får update om det senaste härifrån djurstugan. haha! Jo, nu är det dags att börja - mousse var det! Vet inte om det är så mycket "värmland" men det får funka. Avslöjar senare vad vi ska äta, för jag har lovat tjejerna en suprise! 

Over And Out.
 


Kommentarer
Postat av: Lill Ida

Då har inte du tid me mig i helgen?

2011-09-23 @ 14:27:04
Postat av: Mamma

Ha,lite av varje känner jag igen.

Puss

2011-09-24 @ 11:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0