förberedelser

I riktig smala sussie-anda så måste jag såklart förbereda. Det går inte att ta saker som det kommer - noope, omöjligt. Eftersom jag inte riktigt vet när tjejerna kommer så är det lika bra att göra saker och ting på en gång.

Så nu har jag:
* städat köket
* städat vardagsrummet
* gjort två sorters chokladmousse

Detta återstår:
* snabbstädning av övervåningen
* ta in lite fina blommor från växthuset
* dammsugning
* duscha

Kom precis på att jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig(?) fast kraven är inte så högt ställda så det blir nog inget vidare fancy. Eller så är det just vad det blir! Kul att komma superfixad till en kväll på den lokala krogen?! hahaha

Solen skiner in genom fönstret. Kanske ska ta mig en promenad, om inte annat gå ut i växthuset. Dammsuger jag nu så kan jag ju gå ut eller göra något annat roligt senare! Jag vill inte dammsuga! men "någon" (inte jag alltså) har dragit in lera i hela hallen.. och ni kan ju gissa vem som får städa om det ska bli städat.. hrmm.. mummel mummel..


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0