föreläsningsdag

Jag sitter på föreläsning. Har föreläsningar fram till klockan fem idag.. lite segt må jag säga. Mina partybrudar håller på och styr upp kryssning, så kanske man överlever iaf? haha lite roligt måste man ju ha!

Igår var jag på "plastparty" hos Åsa. Alltså tupperware. Det blev vin och plock. ;) Åkte dit tidigare och hjälpte till att fixa iordning. Det blev kalasfint! och jag fick träffa nya skäggagamen Arnold/Äcklet. ;) Köpte inte på mig någonting alls, utan lyckades hålla mig i styr. T hämtade och sedan var det sängen som gällde.

Imorse hade T lagt ur mitt busskort så jag kunde inte åka till stan. Missade lunch med mami och fick vänta över en timme på nästa tåg.. skit skit skit. Jag är alltså inte på mitt bästa humör. Överseende tack!

Nu fortsätter föreläsningen...
Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0