fredagsgöra

Jag har varit hemkommen i lite mindre än två timmar nu. Arbetsdagen gick bra och jag ska inte klaga över något. Dock har en svag känsla av halsont smugit sig på. Inte okej. Ska jag kunna informera och prata med folk imorgon så måste det bli ändring. Sara är dock sjuk så det blir ingen myspluggkväll.. :(

Istället kör vi tacos-fredag och jag ska "tvinga" T att färga mitt hår. :P

Ida ringde nyss. Jag blir så fantastiskt glad av att prata med henne! <3

Nu ska vi åka iväg och handla förnödenheter, typ tortilla-bröd, lime, gul lök och fukostbröd. När jag kommer tillbaka blir det nog mer update på bloggen! För jag vet att ni gillar´t! ;) Dessutom måste jag styra upp anslag för våra aktiviteter för föreningen (det ska vara klart till eventet imorgon.. hoooppsan!)!

Need to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0