gårdag + idagdag. :)

För strukturens skull så följer jag vedertagen tidsenlig ordning och börjar med att berätta om gårdagen.

Jag var som bekant i skolan för redovisningsseminarium. Något som visade sig vara en av de stora flopparna inom universitetets väggar, vi redovisade frågorna utan lärare för varandra i smågrupper. Alltså ingenting jag behövt oroa mig för. Jag, Ida, Madde och en tjej till satt i en grupp. :P

Efter "redovisningen" så drog jag ner på stan och mötte upp mami för lunch. Därefter hittade jag en vilsekommen Falun-bo (kille i 25-årsåldern) som jag guidade till systembolaget. :) Tog sedan tåget hemåt.

Kvällen igår bestod av middag hos Åsa med familj! <3 Det skulle blivit middag här hemma hos oss, men vi gjorde om planerna och tog med oss middagen hem till dem! Så jag o T o Åsa stod i köket och lagade mat. Kaningryta faktiskt. Åkte dock hem rättså tidigt, eftersom både jag o T var galet trötta. Somnade direkt.

Drömde mardrömmar. Hua.

Har nu vaknat, intagit frukost, surfat runt lite. Idag finns det också -såklart- saker som ska göras. Hönsen ska få rent, det ska eldas gamla foderpåsar + tidningar, gräset ska klippas, jag ska få klart det där .... bordet som håller på att målas i källaren och ikväll kanske det blir en sväng in till stan för att insupa lite kulturella vibbar och kanske få i sig middag + lite alkoholhaltiga drycker(?). :P

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0