Hemma Hos

Nu ger vi beröm åt mig en stund tycker jag! Idag har jag alltså jobbat och sedan for jag o T över till våra vänner K o N.. haha Jag älskar att bokstavskoda, det blir så härligt anonymt trots att många av mina vänner som läser min blogg säkert redan listat ut vem som är vem. :P

Iaf så blev det kaffe där och självklart besök hos djuren! Om vi är 4h-gård så är detta en bondgård! Promise!

Så här kommer nu ett kort hemma hos-repotage i bildform (á tre bilder eftersom vår uppkoppling inte orkar mer, för då tar det typ en halv kväll bara att ladda upp bilderna). Eller ja, det blir helt enkelt lite bilder på lite djur och så hemmifrån K o N. ;)

Enjoy!



Russhingstföl



Dessutom så fanns där kossor (eller ja en ko, flera nöt) och ännu fler hästar!



och pelargoner i fönsterna såklart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0