@ Home

Nu är jag hemma. Fast tåget var sent. Ingenting ovanligt... 

Jag blev nyss jättearg på facebook. Ingenting fungerar ju! Jag sökte - inget resultat. Jag försökte komma in på min egen profil - inget resultat. Jag försökte logga ut - inget resultat. Kan tänkas att det är min uppkoppling som stular igen, men ändå. Varför fungerar allt annat då?!

Jag är hungrig. Middagen står i ugnen. Jag försöker bli mätt på en känsla istället. Galenskap, jag åt lite soppa till lunch, inte konstigt att jag har hungerskänslor. Hade jag inte varit förutseende och haft dubbla plastpåsar så hade jag haft soppa i hela väskan.. Inte att rekommendera.

Sista seminariet idag var snabbinblick i grupphandledning. Jag tror att jag var lite i oseriösaste laget. Roligt hade vi iaf! :) ...och så är jag ledigt imorgon!! och hela helgen!! :D Måste dock fixa klart mitt pm om jag ska kunna åka till älskade Frida i helgen! <3 och det vill jag inte missa någonsin! Saknar henne galet mycket!!

Allt tycks lite galet idag. Lika bra att somna tidigt så det blir morgondag någongång..

Over And Out.


bild på finafina pelargonen millifields rose - nivet min favvo för i år! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0