kalasdag?

Världen är en konstig plats. <-- ett konstaterande

Igår var jag i Uppsala på föreläsning + seminarium om kris och sorg. T hämtade efter och vi åkte och handlade tulpanlökar. Rosa och doftande blev temat. <3 Så jag ska väl försöka få ner dem i jorden såsmåningom..
När vi kom hem blev det hämtpizza, film och fredagsmys. Vilket var välbehövligt efter första veckan på terminen.

Idag har vi tvättat och satt in en annons på blocket för fåtöljerna vi ska sälja. :)

Senare idag ska jag måla om ett bord + en pall i vitt och ikväll är det dags för kräftskiva hos grannarna! :D Så det är stor chans att det här blir en riktigt kanondag! Solen skiner dessutom vilket är ett stort plus!

Jag ska styra upp bilder också (lovade t.om. mami i telefon.. haha).

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0