kaosvarning

Jag gör som vanligt allt samtidigt. Jag kokar ägg, städar, tvättar, fyller vatten åt hästarna och bloggar. Idag är en konstig mellandag. Det känns som helg, men jag vet att jag måste hinna massor till imorgon. Det kommer vara redovisning och inlämning imorgon nämligen, och även om jag i princip är klar så måste jag dubbelkolla källorna och fylla ut med lite ordbajs för att få det att se genomarbetat ut. :/

Jag måste också hinna röjja av högarna med papper/tidningar/reklam i köket. Jag ska vattna i växthuset och måla bordet igen som jag inte hann igår. Sedan ska jag gå igenom garderoben, vika tvätt, plocka ur och i diskmaskin och styra upp middag. Mina pelargoner bör börja ses över också för vinterförvaringen.. Vilka ska stå var? Är det några som ska planteras om? Klippas ner? Så grejer finns det alltid att göra.

Jo, igår var jag hos Åsa på kvällen. Tea, vaniljdoftande ljus och timmar av samtal. Enda till midnatt då jag satte mig i min lilla röda och körde hem. T sov redan som tur var så jag kröp ner hos honom och somnade direkt.

Men som sagt, idag är en galen dag då alltför mycket ska hinnas med. Need to go.

Over And Out.

P.s. Om någon jag känner läser dethär och är sugen på att köpa ägg så skriv en kommentar eller ring!


Övervuxen gurkranka i växthuset. Utanför står ponniesarna! <3


Kommentarer
Postat av: Jessice holmgren

Jag älskar att läsa din blogg! Hihi gör det jämt <3 . Jag skulle gärna vilja ha lite flera växter (typ gurksticklingar, grönskaer, örter, jordgubbar mm.) och undrar om vi ska byta lite du och jag tills vi ses i veckan? Alla pensionärer här slänger sina pelargoner bla när sommaren är slut så min lägenhet är FULL av dem! Inkl begonior osv. Har även klickat hem några växter ifrån tradera, du kan se det på min blogg inom 1h. Puss!

2011-09-10 @ 11:37:45
URL: http://royalchick.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0