kräftskivan

Igårkväll var det som bekant (om ni läst tidigare inlägg vill säga...) kräftskiva här i "byn". Den startade omkring kl. 18 och jag kom hem strax efter kl. 3 på morgonen. Det var ett glatt gäng, kräftorna smakade bra (vi hade med oss kinesiska) och det fanns värme i partytältet. Jag drack nog aningen förmycket men det blev inga otrevliga efterföljder. Jag minns det mesta, vaknade i min egen säng brevid T i lagom tid och har inga konstiga blåmärken eller liknande (syftar på Turkietresan, där jag tillochmed en vecka efter hittade blåmärken lite här och var... fast det var ju en karatefylla!). Jag mår bättre än förväntat idag, lite seg men ingen huvudvärk och bra humör! :)

Tack alla superhärliga människor för igår!

Idag har jag inget planerat. Ibland måste man leva lite i gråzonen ibland och med tanke på gårdagen så är det nog mycket möjligt att denna söndag kommer spenderas mestadels i soffan framför någon film.. T är iväg och handlar apelsiner och fruktsoda till mig. Han är för söt! <3

Over And Out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0