kvällen

Nu har jag varit ner i källaren och hämtat upp min nymålade pall. Dekorerat den med text också! :) Fiiint! Kanske tar lite kort imorgon och lägger upp på bloggen. Vem vet?! :P Kort på djuren var också länge sedan, frånsett hästarna. Vad vill ni se bilder på?

Snart kommer T hem. Jag har insett att jag bloggar mer när han inte är omkring, inte så konstigt kanske?

Jag är trött.

Vill tillägga att jag tycker om Nils Ferlin och Hjalmar Gullberg också, vad gällande poesin i förra inlägget.

Imorgon blir det mer städning. Tror inte att jag hinner luncha med kusin, behöver ju faktiskt greja lite hemma också för ovanlighetens skull. Ska komma ihåg att höra av mig och meddela detta, typ snart. Sedan kommer ju finaste tjejerna över! <3

Funderar på kryssning till nästa helg kanske. Sedan har jag biobesök med trevligt sällskap på gång. Så går det när man försöker upprätthålla ett socialt liv trots att man bor på landet. Just nu verkar det ju lyckas, tackolov, med tanke på att hösten snart kryper inpå...

Godkväll!




Kommentarer
Postat av: Lill Ida

Jäklar Ida, dig är de full rulle på. I varje inlägg händer de något. Finbesök, bio, fest hit och dit, huvudstaden och annat ;)

2011-09-22 @ 21:36:30
URL: http://arkegrimidaronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0