last one for today

Sista inlägget för kvällen. Det har ifs inte hänt så värst mycket sedan sist. Vi åt pannkakor, T satte på en äcklig film och jag tappade aptiten. Sånt händer, trots hemmagjord björnbärssylt.

Nåväl, jag håller på att styra upp planerna inför helgen. Ev. blir det tacos-färgahåret-moijto-plugg-kväll imorgon med Sara. <3 Hoppas hoppas!! Lördagen är ju redan hyffsat uppstyrd med Jälladag + maskeradfest. :) och på söndag ska jag få träffa min älskade Frida!! <3 Jag längtar typ varje sekund.

Nu kysser T mig i nacken och tjatar om att jag ska sluta skriva. Undrar varför han aldrig kan gå och lägga sig själv? Nåväl, vi kör hålla-handen-metoden här hemma. Vilket betyder att jag borde avsluta nu och följa med upp, kasta in honom i duschen och själv stupa i säng. Imorgon är det ju jobb igen så det kan vara klokt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0