latte och fönstershopping

Just i detta nu sitter jag vid Fridas köksbord i hopp om inspiration till mitt pm-skrivande. Det går ju lite sådär ska sägas i ärlighetens namn. Dock så har underbara Ida mejlat över sitt arbete, så jag får lite fler perspektiv på uppgiften vilket ger mer motivation och alternativa ideér.

Vi har varit och fönstershoppat, druckit latte och ätit lunch på Ikea. Vårat mission var att hitta en jacka åt mig, men jag är för kräsen kom vi fram till och åkte hem igen. Frida färgade håret och sedan slängde vi oss i soffan och tittade på film en stund. men bara en liten stund.

Frida är ute med Troya på promenad nu. Jag valde att stanna hemma för att försöka få något gjort.. PMet ska ju vara inne senast på torsdag så det gäller att sätta fart snart.

Vet inte när jag kommer hem heller, funderar på imorgon, men det visar sig väl helt enkelt. Måste överlägga med T också så det passar med hämtningstider. :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0