lördagshäng

Idag har vi varit hemma hela dagen. Lill-Ida kom över och vi har haft en superhärligt opretentiös dag. Hur bra som helst. Vi har skrivit ut bilder, passat in dem i ramar, vattnat växthuset, tittat på när T klipper gräset. Nu är Isak här också och han hjälper T med det sistnämnda. Gräsmatta har vi ju så det räcker och blir över. Jag och lill-Ida gör choklad-maränger, men det tar ju så hysteriskt lång tid i ugnen... gah!!

Ikväll blir det kultur med ma o pa. haha Eller ja iaf middag på Lingon och chill i Uppsala. Kanske utgång; whiteclub med bästa Sara! <3 Men vad sjutton ska jag ha på mig?!

Jag våndas och Lill-Ida leker med min kamera.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0