lyckat

Nu har jag kommit hem efter en oväntat lyckad eftermiddag i Uppsala! :)

Först åt jag och min kusin sista lunchen på uteservering för i år (högst troligt är det nog iaf..). Vi åt cesarsallad och drack mineralvatten. Hade det inte varit för de kyliga briser som ibland kom så hade infravärmen nog lurat oss att det var sommar. Efter kaffet så gick vi till Gina och köpte leggings. Lotta hade konstaterat att det var STOR skillnad på de som var tillverkade i Turkiet respetive Bangladesh. Det försnämnda var bra medan det andra var rätt mycket obra. jaja, strunt samma.

Vi spatserade vidare och fick rätt snart, typ utanför dörren på Gina, syn på 20% rea på jackor hos dea. Fint, det måste inspekteras tänkte vi och gled dit. :) Vi botaniserade en stund utan att hitta något vi föll för. Sedan hittade vi en kappa som vi båda älskade! Svart, assymetrisk knäppning och längd ner till knäet ungefär. Sååå fin! Så nu är jag med kappa.. För även om den kostade pengar så har jag verkligen letat efter en passande kappa i över ett år! Helt galet, och på rea också! Därmed fick den alltså följa med hem! <3

Efter att ha gått till mami´s jobb och visat upp den fina så strosade vi vidare en stund.. Därefter gick jag till tåget. Så nu är jag alltså hemma igen! :)

Bjuder på en bildserie enbart på Nice och Joey idag. Stefan, min hovslagare, var som jag kanske nämnde i förra inlägget (senildement?) som sagt här idag så de fick bli fina om fossingarna. Ska testa att ha Blenda barfota och se om det funkar. Jag har mina tvivel, men Stefan är ju sällan mer än ett samtal bort! Tur för oss! :)

Over And Out














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0