morgonbestyr

Jag har precis ätit klart frukosten. Idag är det ju jobb som gäller, men jag fick den ofantligt härliga tiden (och nej, det är inte ironi) 8.45-13.30. Kan vara den bästa jobb-tiden någonsin, fast det är ju tråkigt att inte få in så många fler timmar. Men börja rätt sent och sluta rätt tidigt känns absolut bra! Nu gäller det bara att lilla pärlan vill dit jag vill också, alltså bilen! :)

Efter jobbet idag så ska jag o T hälsa på gemensamma vänner. Dessa vänner fick föl för kanske 1-2veckor sedan... thihi! Så jag får hoppas jag kommer ihåg kameran!

Igår blev det tacosoppa till middag och T hade ordnat ett par stålhättaskor till mig. Tydligen skänktes de bort på en verkstad som företaget han jobbar på brukar anlita, men att ingen hade så små fötter så de hade legat där i flera veckor.. Hade gått ur sortimentet eller något sådant. Men jag har så små fötter, dessutom mindre, men det spelar ju ingen roll. Gratis stålhättaskor som man får plats med en socka eller två i! stl. 40. :) (och nej, de är inte skorna på bilden, utan dessa är grönsvarta...)

Snart är det helg igen. Jag tycker dagarna rinner på så snabbt. Tur det ifs, förra hösten/vintern kändes det precis tvärtom - som att det aldrig skulle bli vår och ljust igen. Hoppas på skillnad i år alltså, och hittills verkar det infriats.

Nu ska jag ta tag i att borsta tänder och sätta upp hår.
Over And Out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0