mötesfika

Idag har jag varit på Blåsenhus. Föreläsning och seminarium om samverkan och IHP/ÅP. :) Lite trixigt, men det gick. Kan tänkas att det var en bra grund för PM:et som vi ska skriva. Jag tänkte börja imorgon då jag ska vara hemma hela dagen!! ;)

Var en sväng på stan innan jag åkte hem, tittade på ny höst/vinterjacka. Tyvärr hade alla butiker bara begränsat sortiment och enbart stl. 34 o 36. I undantagsfall även michelingubbe-jacka i stl. 40. Så det blev alltså inget.. Hua, ska jag behöva frysa i vinter?!

Sedan tog jag och Emma tåget hem till mig. Plockade upp Åsa på vägen. Hemma hade T bakat äppelpaj och satt på kaffe! <3 Sedan drog han sig undan så vi fick ha möte ifred. :)

Nu har jag lämnat av töserna. Middag väntar. Galet att äta middag vid 22.30, men vad ska man göra? Jag är hungrig!

Imorgon (note to myself):
* måla klart bordet som jag aldrig får tid med
* göra och skriva ut anslag till informationsdagen
* påbörja skrivandet på pm:et
* kika på vinterjacka på nätet
* fota en vända i växthuset (innan frosten kommer och allt dör)

Btw, jag skördade typ 15st bifftomater idag! Kanska ska koka tomatröra m. basilika och frysa? :)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0