obehaglig dröm

Idag vaknade jag ungefär klockan sex. Med ett ryck satte jag mig upp i sängen. Hua, vilken obehaglig dröm jag hade! Jag drömde att hela jag var täckt med blod. Att jag inte hade "märkt" det och att det liksom var utsmetat och hade börjat torka in i skinnet. Mycket mer minns jag inte, som varför det var blod överallt(?) men det var ett mycket obehagligt sätt att vakna måste jag säga.

Försökte vakna till och duscha bort känslan, lyckades nog till viss del. Men kunde inte somna om.

Gick upp, åt frukost och nu sitter jag alltså vid datorn.

Idag är det föreläsning och seminarie i Uppsala; barn, unga och familjer i kris. Tanken är att jag ska gå på bägge. Sedan kommer T och hämtar. Jag ska försöka styra upp en bra kalender och tillsist bär det nog av hemmåt för middag och fredagsmys. Eventuellt kanske T ska ut på lite grisjakt, men det blir ju mörkt så fort nu...
 
Jo, och så måste jag styra upp bilder igen. Känner mig helt värdelös när jag inte orkat plugga ihop kameran, externa hårddisken och datorn, men det blir liksom aldrig riktigt tid till det heller.

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0