oberäkneligt?

Kom hem från jobbet för ett par timmar sedan. Trött och lite avslagen? Iaf så försökte jag mig på att dra en sista strykning på bordet, men det gick åt h-vete eftersom jag målat/klistrat ihop allt med färg. Så blir det när man inte tänker sig för riktigt.. Så jag blev irriterad, men orkade inte med känslan. Gick ut och matade hästarna med äpplen vilket gav en mycket angenäm känsla och drog mig sedan in i huset till en mörk vrå där jag läste ut en bok. Den var sorglig, men inte heller den känslan orkade jag med. Så nu sitter jag alltså här. I vanliga fall hade bägge händelserna påverkat mig, men idag förblir jag en "vanlig" människa.

Orkar inte heller med att T´s dator, som numera är den som hemma är uppkopplad mot internet, är för stor och alltså får jag skriva om hälften eftersom cAPSlock är aktiverat stup i ett. Galenskap. I brist på ork att älta, eller kanske egentligen motsatsen så skriver jag mer om annat istället, typ gårdagen och morgondagen. 

Igår kom jag hem, lagade en underbar middag bestående av köttgryta och pasta. Det låter inte mycket för världen, men jag fick ihop en underbar smak och hade i mängder med hemodlade grönsaker. Dessförinnan beställde jag lite grejer från Panduro. Väntar med spänning på paketet... :)

Morgondagen är ännu oklar. Det kan tänkas att jag går på de seminarier och föreläsningar som studierna "kräver" eller snarare vill få det framtonat som en nödvändighet fast det nog egentligen inte alls är det... Men det kan likväl hända att jag hittar på någonting helt annat! Så se till att läsa bloggen imorgon för att få en uppdatering! ;)

Over And Out.


Nice "tigger äpplen"/vill äta upp min kamera


Kommentarer
Postat av: Sara

en puss på mulen!

2011-09-10 @ 11:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0