Roadtripen till Bollnäs

Jag har precis kommit innanför dörren här hemma. Därmed är dagens roadtrip över. Vi körde ca. 36mil. T fick jobbdatorn programerad och jag köpte patroner till skrivaren och nya rosa smörknivar. :) Vi hängde lite i centrum också, kikade i små butiker och vandrade runt i regnet. Aningen illa att det inte ens var uppehåll, men man kan ju inte få allt.

Jag blev aningen stel efter allt stillasittande i bilen, men på det hela taget så har dagen varit helt okej. Det blev ju en lite spontan tur..

Jag hämtade ut mitt paket från Panduro också. Tyvärr ledde det mest till besvikelse då flera av sakerna inte motsvarade mina förväntningar, så det blir nog troligen retur. :/

Ska försöka hinna måla klart pallen och bordet idag. Annars så finns det inte mycket till plan. Kan hända att det blir en fika hos Åsa också, men jag börjar få huvudvärk. :/

Kramar


Vårat hus. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0