segstartad

Idag är jag hemma. Love it! :) Men tyvärr är jag lite segstartad denna morgon/förmiddag.. Jag fastnade helt enkelt här vid datorn. Och inte har jag gjort speciellt mycket vettigt heller..

Förstår inte varförVARFÖRvarför det måste regna hela tiden?!

Dessutom har pluttponnien Blenda tappat en sko. Opepp i kvadrat. Så stackars tjejerna som skulle komma hit och rida kan inte. Eller jo på Nice, om de får honom att gå..

Ska skicka tillbaka paket idag. och titta på jacka på nätet. Ladda in bilderna till hårddisken så jag kan tömma kameran. På Lill-Idas bilder! :)

Over And Out.


Kommentarer
Postat av: Frida

Men hallå! Så svårt är det inte att få Nice att röra på sig, jag klarade det ju ;) Fast sen är jag ju också bäst....

2011-09-13 @ 13:10:07
URL: http://kadamostroya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0