sex and the city-känslan

Imorse ville jag VERKLIGEN inte gå upp. Klockan stod på sex och jag hade nog inte somnat förrän närmare halv ett - minst. Iaf så masade jag mig ur sängen. Ni känner nog igen känslan när man är så trött att rummet snurrar. Klädde mig, gjorde en macka att ta med och sedan var jag redo att åka.

Jag vet inte vad T har gjort med min lilla pärla, men servostyrningen fungerar uppenbart inte som den ska. Det blev alltså som att ratta en gammal traktor istället.. hrmm... inte helt okej. men fram kom jag ju.

Kom fram till blåsenhus och tänkte att jag behövde göra ett snabbt stopp vid toaletten - eftersom jag uppenbart varit mer sovande än vaken när håret satts upp och mascaran ska vi inte prata om. Smiter därför snabbt in - hua - upptäcker förskräckt att någon kräkts i handfatet. Inte okej! Springer därifrån, då får jag se ut hur som helst. magsjuka, nej tack!!

Sätter mig brevid söta Sanna. Underbara Sara kommer också! <3 och det framkommer att föreläsningen är inställd.. Flopp igen alltså!

Men vänta lite, det blir en föreläsning iaf. De flyttar om lite i dagens schema och istället kommer en av mina absoluta favoritföreläsare upp! :) Najs med andra ord. Under pausen bestämmer jag och systrarna CK att vi ska styra upp partykväll med bag-in-box, smala Sussie (film) och besök på den lokala "köttmarknaden"! Haha så nu ser jag fram mot den bästa fredagen på lääänge! Längtar jättemycket! <3

Föreläsningen tar slut varpå jag tar mig ner till mami´s jobb för lunch. Stekt aborre är garanterad vardagslyx! ;)

Gick och shoppade nya stövlar till i vinter på August Johansson, en kjol + 2st sockor från Gina Tricot. Kände att trots halvsunkigt hår och dålig morgon så blev det ett bra flow på dagen tillslut. Fick en sådan där härlig sex and the city-känsla om ni förstår?

Inte blev det sämre när jag åkte tåg hem med fina Karin! Fint väder är det ju också! Och nyss ringde min snyggaste kusin! ;) Lunch med henne imorgon kanske...

En bra dag alltså!
Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0