smala sussie-kvällen

Nu blir det en update om vad som egentligen hände igår.. haha

Kalaspinglorna kom med tåget, så långt har jag ju redan berättat. Vi satt i köket, drack lite vin och pratade om allt möjligt. T satte igång med maten och jag vispade upp chokladmoussen. Mer vin. T gick ut och grillade medan jag skar tomater och gurka. När allt var klart var det dags för fancy middag! Det blev jättegott!

Peppade inför utgång på det lokala stället. The place to be. Tänk så fel man kan ha och samtidigt så rätt! haha Vi övade in smala sussie-dansen framför tv:n, drack lite mer vin och sen var vi klara att fara. T körde! <3

Det blev en spännande tur ner, med hög musik, dunk i biltaket och skratt.

Väl nere vid "krogen" så visade det sig vara heldött. Det fanns typ 4pers förutom personalen. haha dessutom visade det sig att bartendern slash dj var bekant med systrarna! hahaha

Iaf så hängde vi där och kanske en kvart efter att vi kommit dit så började det rulla in lite folk. Så tillslut så blev det lite partystämning där också! ;) haha  Även om vi var mest party på hela stället! Vi åkte hem när de stängde. Sedan blev det sängen rätt fort för oss tre överförfriskade damer. Jag hade iaf en underbar kväll med de bästa! <3 <3 <3

Kramar




Party-systrarna



En glad Ida! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0