solig fredag.

Nuså är det helt plötsligt eftermiddag på gränsen till kväll. Som vanligt: vart tog tiden vägen?

Jag vill bära tunga grejer men det vill inte T. Han ligger på soffan trots att solen skiner ute. Jag är stark och bär själv, men det är inte riktigt samma sak. Dessutom är mitt humör, som ni kanske märkt i tidigare inlägg, förrädiskt. Ena stunden peppar jag och i nästa deppar jag. njae, inte riktigt men inte så långt ifrån.

Nu är det ju iaf långhelg för mig. Enda till på tisdag. :)

Förutom vinterförberedelserna så ska jag kanske över till Kristin och fotografera hennes hästar till hemsidan. Sedan ska mami o papi kanske komma ut en sväng.. och så var det något som händer på söndag som jag inte kommer ihåg. :/ Sen händer det ju alltid en massa oväntade grejer också. Spontanitet är nog nyckeln om man vill att det ska hända saker.. Dock blir det nog en lugn(are) helg än de senaste. Jag måste ladda batterierna till nästa helg! ;)

Men idag är det alltså ut som gäller. Ut i solen!

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0