städa

Jag håller i just detta nu på och städar i vardagsrummet.
Sorterar dvd-filmer och böcker.
Dammtorkar.
Dammsuger.

Lyssnar på kent.

Hoppas T blir glad när han kommer hem.
Det var meningen att vi skulle städa imorgon, men ska jag hinna in till stan och luncha med favoritkusinen så blir det tvunget att lägga lite tid på det idag. Det ser ju inte hysteriskt hemskt ut, men jag trivs bättre när det är städat och snyggt. Dessutom hinner jag arrangera lite foton och ljus på bokhyllan. Älskar att få pilla med detaljer. Bild finns här nedan - mest för att Lill-Ida ska få se hur det blev! Hoppas hon kommer i helgen! :)

Skulle behöva borsta lerhästarna där ute i hagen också...

mer bloggande senare kanske?!
Kramar



fotografiet i ramen har jag ju också tagit! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0