uppkopplingsproblematik

Hej, kul med uppkoppling igen! Igår hade jag fotat massor och valt ut bilder till bloggen, jag hade tänkt illustrera hur det är och ser ut hemma hos oss just nu. Men nej. Tydligen var det någon driftstörning hos 3, där vi har vårat mobila bredband. Ingen hit eftersom det strular precis hela tiden. Kanske dags att byta?

Nu sitter jag i Blåsenhus iaf, så det är därför jag har internet. :)

Det har varit en effektiv morgon med provtagning på akkis (vilket faktiskt gick förvånandsvärt bra; blodprov, blodtryck och längd/vikt-koll) och promenad uppför slottsbacken till Blåsenhus. Här har jag varit en stund nu och skrivit på ett "referat" av boken till seminariet om lite mindre än en timme. Efter seminariet ska jag ner på stan och träffa kusin för lunch. :)

Får se vad som händer senare... tanken är att det ska bli tjejkväll hos Åsa med tv-serier och tea, men man vet ju aldrig... men imorgon ska jag iaf jobba! ;)

Nu blir det till att fortsätta med referatet, kanske man kan förbättra? Klart man kan!

Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0