22.22

Klockan är 22.22 nu. Nyss hemkommen. Har nattat hungriga hästar och petat i mig lite yoghurt + banan. T är fortfarande på jobbet. Övertid idag igen. Strax är det dock dags för mig att gå och lägga mig. Ganska trött idag igen faktiskt.

Imorgon väntar nya äventyr. Då blir det första riktiga utgången som student. Hur ska detta sluta? Sara beskrev det som att det är tur att de inte så ofta slänger ut folk för drickat är billigt. Hmm.. Vet inte om jag är sugen på någon riktig full som en kastrull-utgång. Tar det nog lite lugnt imorgon, men är likväl galet pepp. Längtar ju efter min Sara, och hög musik och taggade vackra människor. Får se hur det slutar. Följetongen om Idas vilda liv. Haha klychigt.

Mysigt att hänga med Åsa och barnen en stund idag. Åkte precis när skönheten och odjuret rullade igång. Alvin hade vaknat och kunde inte somna om. Mys <3 en dag kanske jag skaffar egna. Skjuter det på framtiden än så länge dock.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0