Besök

Fick besök av Isak + kompis så nu blir det 30min av kung fu panda. Sedan ska vi se om det inte går att elda lite. Eller städa i stallet. Hmm..

Lunch måste såklart ordnas också. Hade mysigaste frukosten för omkring två timmar sedan med buffé av frukt och grönsaker. Hur gott som helst! Vattenmelon, morotsstavar och vindruvor kan inte bli fel. ;)

Ska komma ihåg att ringa Mami också.

Jag har blivit medlem på bokbörsen idag. Hittade de böcker av Virginia Andrews som jag letat efter hur länge som helst. Har "beställt" dem och hoppas nu bara på att få kontakt med säljaren snarast så jag kan få hem böckerna. Det blir min sommarlektyr. Kan tänka mig att jag kommer läsa dem om och om igen typ hundra gånger. Berättar mer om/när jag får hem dem.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0