Flitens lampa lyser

Sitter hemma i köket. Poppar spotify och försöker finslipa min didaktiska planering, vilket i ärlighetens namn går sådär. Men men, vad kan man annars göra än att försöka? Inget. Så därav pysslar jag vidare. Trött och med lätt huvudvärk. :/

Idag har det varit fullt upp. Jag har haft religion (islam), matte och bild. Dessutom arbetslagsmöte. Så nog snurrar det bra i skallen nu. :)

Ikväll ska jag plugga: skriva klart allt inför fredagens lärarbesök. Dessutom ska vi äta kyckling (som står i ugnen nu) och jag vill hinna med att gräva på växthuset. Litegrann iaf. Men det återstår ju att se. Skickade iaf T till affären för att få lite lugn och ro. Det är så lätt hänt att andra saker kommer ivägen för pluggandet. Som att blogga till exempel. Haha

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0