Fredag den 13:e

Den här kvällen blev rätt soft. Ligga i soffan, äta popcorn och titta på familjen Adams. Nästan nostalgi. Härligt att även om det "bara" varit kortvecka så iaf få kasta sig i soffan efter en arbetsvecka. Känner på mig att nästa fredag kommer jag vara än mer slut i kropp och knopp.

Jag har fortfarande inte bestämt mig om morgondagen. Vore mys med mässa samtidigt som jag faktiskt egentligen inte ser något riktigt skäl att åka dit. Skulle gärna träffa Sara och Manne, dricka vin och ha mysigt också. Dock utesluter nödvändigtvis det ena inte det andra. Behöver iaf åka till Gränby Centrum och ordna ny laddare till iPhone. Reklamation kallas det och jag ringde faktiskt tillochmed till support idag! Dessutom ska jag nog skaffa mig en billaddare. Känns liksom som en nödvändig utrustning. Dessutom skulle jag vilja träffa Hanna och titta hur hon bor nuförtiden samt hämta min kaninbur. Känns som att jag har höga förväntningar, inte minst på mig själv, denna helg. Bra eller dåligt? En kombination anser jag. Gillar ju att ha många bollar i luften samtidigt som det har en viss stressande effekt. Well, I'll think about that tomorrow.

Nu börjar det bli dags för att inta horisontalläge i sängen. Har galet ont i höger axel, eller typ under skuldebladet om ni förstår? Kan knappt sova, räknar dock kallt med att jag är så trött att jag somnar oavsett ikväll.

Natti Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0