Gårdag, idag och morgondag

Sitter i klassrummet. Har precis hållit Svenska-lektion och nu är det rast. Jag gör listor över allt jag behöver göra och känner att tiden bara rinner iväg. Idag är det fredag allt går så snabbt.

Igår var jag hos Åsa. Busade med Alvin, drack tea och pratade om livet. Sedan tog vi en promenad vilket var härligt trots att jag var ordentligt trött. Det känns verkligen som att jag fick ut mycket av gårdagen. Vi får allt se om jag lyckas med detsamma idag.

Efter rasten blir det nationellt prov i matematik. Jag har ingen mer undervisning idag utan det blir mest till att vara behjälplig och sitta längst ner i klassrummet och skriva. I helgen blir det möjligen Älvsjö och trädgårdsmässa, men i övrigt så återstår det att se vad som händer.

Nördfakta: årets pelargon heter "first yellow".

Håller tummarna för syster A som ska på arbetsintervju idag också.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0