Hej Aprilväder!

Nybadad och helt utslagen ungefär. Riktig slappardag idag. Plötsligt hör jag T ropa att jag ska kika ut genom fönstret. Jag gör't och vad ser jag? Hör också förresten för det smattrar mot fönster och tak. Hagel/snöstorm. Helt galet. Bara att inse att april är en riktigt nyckfull månad! Jag som ville gå i vårskor, äta glass och bara ha det bra hela veckan. Guess not. Svårt om det tänker vara snö på marken. Stackars lilla Blenda går utan täcke också. Hmm.. Kanske ska springa ut och sätta på ett, fast då blir hon bara sur. Bättre att ta in dem tidigt ikväll och dra av de värsta så hon får torka. :/

Lyssnar på Winnerbäck och konstaterar att det är två månader kvar ungefär till sommaren. Skön tanke dock. Jag kan nog bjuda på lite snö idag då.

Dagens missions
* mocka
* ta in hästarna
* plantera om tomat/chili plantorna

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0