Helgstart

Nu börjar helgen. Jag känner det i hela kroppen. Tyvärr är det snö ute och täckningen på telefon har bytt från hyfsad till "ingen service" mestadels av tiden, men vad gör väl det?

Ikväll ska vi göra egna hamburgare och jag ska gå och lägga mig rätt tidigt för jag är helt slut efter en hel vecka som lärare i årskurs 3. Märks verkligen att jag inte är van vid att undervisa på det här sättet, men jag lär mig hela tiden. Som jag skrev tidigare så har hela dagen gått prima. Lasange till lunch är inte helt fel heller.

Nu funderar jag på en kopp kanelkaffe i en av mina nya superfina rosa muggar. Det är fredagskänsla i luften. Två och en halv dag kvar innan det är måndag igen. Lika bra att göra det bästa av situationen.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0