Hemma

Kom hem för ungefär 20minuter sedan. Har hunnit äta mellis bestående av melon, vindruvor och kokosnöt. Dessutom har T tvingat mig att jävlas med hans dator och så har jag lagt middagen i marinad. Bra jobbat på kort tid anser jag.

Idag har jag dessutom haft matematik, veckans ord och religion med "mina" treor. Jag har även lekt pressfotograf med en halvtaskig digitalkamera på deras idrottslektion. Och så har jag ätit kycklinggryta.

Nu snart ska jag göra coleslaw och plocka ur diskmaskinen, men först behöver jag byta kläder till något varmare och bekvämare. Känner mig frusen. :/ när jag är klar med det så måste jag ta mig an lektionsplaneringen. Första lärarbesöket är ju redan på fredag!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0