Idag, del 2

Förmiddagen och fram till klockan halv två då jag bloggade sist omfattas av del 1. Då hade jag en trevlig dag om än att det var fullt ös.

Nu har eftermiddagen snart passerat. Inte den roligaste någonsin men jag har fått en hel del gjort. Hästarna har fått rent och T har fått brumma traktor. Växthusbygget tar fart igen. Nu är i princip halva grunden grävd. Dessutom har jag rensat bort kvickrot och brännässlor. Inget trevligt göra, men hellre nu än senare i sommar.

Snart blir det kanelkaffe och lite skrivande på min matematikundersökning: hur kontrollerar elever i årskurs 3 sina svar i matematik? Får se om det kan bli något intressant utfall. Har dock redan en relativt god uppfattning om hur de gör. :P avslöjar det inte än.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0