Idioti

Kul att allt man gör är fel. Skiter i att hälsa på Mami o Papi nu i påsk. Åker jag dit får jag skit för det och stannar jag hemma så är det också fel. Inget ont till Ma o Pa men de där övriga har jag inte mycket till övers för just nu.

Därav tillbringar jag min dag med T, Isak och Lill-Ida. Jag ska nog mest vara inne nu när den där jäkla allergin lagt ner (för tillfället iaf). :/

Poppa spotify och kanske spela tv-spel eller nått. Ska försöka få bukt med grovplanering inför veckans lektioner jag ska hålla i också. Hmm.. Återstår att se vad jag kan hitta på. Borde nog tittat på det tidigare i veckan, men det har liksom inte blivit av...

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0