Ingenstans

Så kom man ingenstans idag vad det verkar. Satte igång projektet med att rensa garderoberna i hallen från gammalt skit istället. Det är inte klart än, men det mesta har iaf fått en genomgång. Jag hittade gamla kläder, mest jackor från alla år som stallchef, många fina nästan nya med namn broderat. Snyggt! Så nu ska det bara städas av och fixas lite så har jag mycket mer plats i hallen (två svarta sovsäckar fyllda med kasserade saker/kläder senare), lite ordning på saker och ting samt en ny garderob inför våren. Fann en svart manchesterkavaj som satt ursnyggt och en (fejk)pälskappa som doftade mormor. Saknar henne så himla mycket så ögonen tårades. Så den stannar. Även en massa annat kraffs som jag knappt visste att jag hade. Fynda i sin egen garderob liksom. :)

Har precis pratat med söta Hanna i telefon en hel evighet, om hästar, världskrig, språkutveckling och karlar. Haha synd att vädret blev som det blev annars hade vi kunnat äta muffins hos henne nu!

Skickade iväg T att handla mat också. Skönt med lite egentid. Grillad kyckling till lunch blir inte fel. Har planerat att göra långkok på vildsvin imorgon också. Matlagningsplanering på hög nivå. Haha

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0