Inte igen.

Vaknar sprudlande glad redan innan klockan 8 på en lördag. Ganska ovanligt scenario. Reser mig upp ur sängen men sjunker snabbt tillbaka. Ser nämligen ut genom fönstret och inser att det snöar rejält. Finns inte mycket att säga om det mer än att luften går ur mig. Det skulle ju gå att gräva på växthusgrunden idag. Har tillochmed bestämt mig för att dissa trädgårdsmässan. Dessutom har jag sommardäck på bilen. Frågan är vad som blir av den här dagen nu? Det fanns så mycket planer men vädret riskerar att förstöra allt. Inte okej. Snälla ge mig vår.

Nu ska jag göra frukost och sedan kryper jag nog ner under täcket och gömmer mig en stund.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0