Intresseklubben antecknar

Drar lite "viktiga" djurdatum under åren 2003-2005. Ganska ointressant egentligen, men nu när jag läst igenom almanackorna kan jag ju ge en liten tillbakablick:

30 oktober 2003 dog min älskade kanin Pricken.

16 november 2003 red jag på Blenda för första gången.

23 december 2003 köpte jag Blenda.

26 juli 2004 var det stallmästerskap på stall Tomten där jag och Blenda vann både dressyren och hoppningen.

30 juli 2004 köpte syster Karin Petter från Fäboden (han är alltså 8år i år).

13 september 2004 föll jag av Blenda och fick åka upp till akademiska sjukhuset i ambulanshelikopter.

5 januari 2005 skaffade jag min första hamster vid namn Sylvester (vintervit rysk dvärghamster, detta exemplar kallades även senare för vägghamster).

29 juli 2005 hämtade vi Cleo, vår stallkatt.

17 oktober 2005 skaffade jag Torulf, ytterligare en liten rysk dvärghamster.

Så nu vet ni. Intresseklubben antecknar. Haha

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0