Kul liv.

Gissa om jag är galet duktig!? Sitter och arbetar med min rapport/undersökning i matematik. Faktiskt ganska intressant nu när jag väl kommit igång. Dessutom har jag ju världens mest välskrivna B-arbete i ryggen (Tack för det Byström!) så det här känns nästan "för lätt". Eller nja, men det mesta känner jag mig säker på. Har skrivit inledningen, syftet, frågeställningen och metod-delen (urval, datainsamling, tillvägagångssätt och etik). Blir lite kortare denna gång då hela arbetet ska rymmas på max 2000ord. Hur jag nu ska lyckas med det?

Verkar faktiskt som att jag har en riktigt bra och effektiv dag idag! Och i morgon så ska jag bara observera i skolan, halvdag tillochmed. Sedan blir det läromedelsmässa! Och sist men inte minst så ska jag handla knoppar till mina skitfina garderober! Det kommer bli så himla bra! ;)

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0