Kvällstankar

Vad skulle jag göra som aldrig hanns med ikväll?
• definiera synonymer
• färga håret
• betala mina bokbörsen-böcker

Det sistnämnda försökte jag och T med i över en halvtimme. Fel OCR-nummer. Jag blir tokig! Och tro då inte att människan skickat några kontaktuppgifter. Nehejdå! Men vi lyckades allt googla fram henne, tror vi iaf, så imorgon får jag nog ringa. Tar väl evigheter annars om man ska skicka mejl via bokbörsen och sedan få svar igen via bokbörsen. Omständligt som sjutton!

Nu är T iaf ute och nattar ponniesarna. Imorgon blir det till att gå upp tidigt så jag förbereder sänggång nu omedelbums. Lika bra det så kanske man kan hinna få några timmars sömn.

Och ja, jag är inte på mitt bästa humör ikväll heller. Dessutom verkar det som att jag håller på att bli sjuk (eller om det bara är stress i kombination med sömnbrist?). :/ men imorgon då får jag faktiskt se till att hålla huvudet över vattenytan.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0