Mättnad

Nu har jag ätit i all ensamhet. Det blev tacosrester från igår. Fanns tillochmed guaccamole kvar så det blev bättre att ta coleslaw och vildsvin imorgon. Ingen fara på taket. Mätt är jag iaf nu.

Innan maten så blev det mer tvättande och jag kikade igenom en hylla i min garderob och hittade ett par gamla jeans som passade mig också. Bingo. Konstanterade dock att jeanskjolen jag letade efter är försvunnen. Konstigt att mina kläder försvinner bara. Både kjolen och min svartvita klänning. Ska nog ringa Mami och kolla om de ligger hemma hos dem. :/

Jag måste komma ihåg att tanka idag också. Mer är det inte som håller mig från datorn och studierna. :P

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0