Nyttokvällsgöra

Handlat, tankat bilen och gjort bild-uppgiften till "mina" treor till imorgon. Vardagsgöra. Snart blir det dock sänggång för imorgon står klockan på sex (!). Funderar på om jag är riktigt frisk (halsontet har gett sig, men jag är liksom inte mitt vakna, pigga, sociala jag) men det finns inte som alternativ att bli sjuk. Jag har för mycket att hinna genomföra på för kort tid. Så självdoktorn Ida friskförklarar och hoppas på att morgondagen blir annorlunda.

Btw, lyckades jag få T att gå ut och mocka/fodra djuren medan jag kunde städa, plocka in matvaror och strukturera morgondagen. Bra deal.

Varför fryser jag fortfarande?

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0